.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار جديد رشت معرفي شد

مراسم معارفه شهردار رشت امروز با حضور استاندار و مديران اجرايي گيلان برگزار شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، روح الله قهرماني چابك استاندار گيلان امروز در اين مراسم افزود: امروز شاهد نمونه اي واقعي از همدلي در شوراي شهر رشت هستيم و اين همه تلاش بخاطر رسيدن به رفاه كامل است.
وي ضمن تبريك به مردم شهررشت براي انتخاب شهردار اظهار داشت: مسئله بازنشستگي شهردار منتخب شوراي شهر رشت و كار بروكراسي باعث تاخير در صدور حكم ايشان شده بود كه سرانجام با پيگيري و سماجت حكم فريدوني صادر شد.
وي ادامه داد: شهر رشت بزرگترين شهر شمال كشور و يك شهر گردشگري است كه مردمان آن متفاوت تر و توسعه يافته، باهوش، خلاق و كاملا فهيم به همه امور هستند.
استاندار گيلان گفت: يك مدير و شهردار بايد به مشكلات اشراف و آگاهي داشته باشد و براي مردم وقت بگذارد و اگر شهردار در كوي و برزن حضور داشته و مشكلات را از نزديك ببيند ديدش قوي‌تر مي شود.
قهرماني با بيان اينكه فريدوني يكي از مديران لايق استان است، خاطر نشان كرد: با حضور فريدوني در شهرداري دوره و آينده خوبي براي شهر رشت رقم خواهد خورد و ما شاهد پيشرفت روز افزون اين شهر خواهيم بود.
وي در ادامه بر ضرورت حمايت از سرمايه گذاري بخش خصوصي تاكيد كرد و يادآور شد: مديران بايد امروز در اختيار سرمايه گذاري بخش خصوصي در استان باشند و بدانيم كه مردم ما را مورد ارزيابي قرار مي دهند و ارزيابي آنان ملاك است.
استاندار گيلان در پايان بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاكيد كرد و متذكر شد: حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي بسيار تعيين كننده است و انتخاب فرد اصلح آينده كشور را تضمين مي‌كند.
در ادامه اين مراسم، رئيس شوراي اسلامي شهر رشت نيز گزارشي از روند پيگيري صدور حكم شهردار ارائه داد و گفت: منتخبين مردم در شورا براي توسعه شهر باران وظايف قانوني خود را انجام مي دهند.
محمد رضا قاسمي احداث سالن چند منظوره آتش نشاني، بازنگري طرح جامع تالاب عينك و آزادسازي رودخانه هاي زرجوب و گوهر رود را از جمله پروژه هاي در دست اجراي شهر رشت نام برد.
شهردار رشت نيز در اين مراسم از حضور استاندار، معاونين استاندار، مديران دستگاه هاي اجرايي گيلان، اعضاي شوراي شهر رشت و ساير حاضرين در جلسه معارفه قدرداني كرد.
محمود فريدوني اظهار داشت: مسئوليت در شهر نيازمند وفاق عمومي و بسيج همگاني است و با همدلي و تعاملي كه در بين اعضاي شورا است، مشكلي وجود نخواهد داشت.
در پايان اين مراسم محمود فريدوني به عنوان پنجاه و پنجمين شهردار رشت تصدي امور اين شهر را برعهده گرفت و از زحمات محمد نعمتي سرپرست سابق شهرداري قدرداني شد.
كارشناس ارشد مديريت، مشاور استاندار در امور زلزله، سرپرست فرمانداري رودبار و مديركل حمل ونقل و پايانه هاي گيلان بخشي از سوابق كاري فريدوني است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.